Overblog Suivre ce blog
Editer la page Administration Créer mon blog
/ / /

  You will find the Hotel Rules in english after the rules in french

    Règlement Hotel Osiris  
 

L'hotel Osiris vous souhaite la bienvenue dans son établissement et vous invite à profiter pleinement de ses installations. Les règles de l'hôtel sont similaires à toutes celles des hôtels de standard international.

Nous demandons à notre aimable clientèle de bien vouloir observer ce règlement afin de rendre votre séjour le plus agréable possible. L'hôtel se réserve le droit de terminer le séjour d'un client au cas où une de ces règles ne serait pas respectée:

1. Le check-in commence à 14 heures. Les clients auront l'usage de leur chambre pour la période qui a été accordée lors de la réservation écrite. L'heure du check-out est Midi. Si un client reste dans sa chambre après cette heure-là, l'hôtel se réserve le droit de facturer une journée supplémentaire.

2. Pour des raisons d'hygiène et de securité, il est interdit de Fumer, manger et boire dans les chambres. (la nourriture dans les chambres attirent les fourmis et autres insectes…)

3. Les clients ne sont pas autorisés à bouger les meubles ou interférer avec le système éléctrique ou autres installations de l'hôtel sans le consentement de la direction.

4. Les invités peuvent être reçus dans les parties communes de l'hôtel entre 8:00 heures et 22:00 heures avec l'autorisation de la direction. Les visiteurs ne sont pas autorisés dans les chambres.

5. Pour des raisons de securité, les mineurs ne doivent pas être laissés dans la chambre ou dans l'hôtel sans la surveillance d'un adulte.

6. Les clients sont priés de respecter le calme et la tranquilité de l'hôtel, particulièrement à partir de 22 heures jusqu' à 8 heures du matin. (ne pas faire rouler les valises ou claquer les portes par exemple)

7.  Le petit déjeuner est inclus dans le  prix de la chambre qui ne comprend pas les autres services tels que les repas, boissons, service internet…Ceux ci doivent être payés immédiatement ou être ajoutés à votre note d'hôtel.

8. Nous accueillons avec plaisir toutes les suggestions de nos clients afin d'améliorer le service de notre établissement.

 9. Les dommages causés par nos invités seront facturés.

10. L'hôtel n'est pas responsable des vols, perte ou degradation d'affaires qui n'auront pas été mises dans le coffre fort de l'hôtel.

 

  Hotel Osiris rules

 

The Osiris Hotel takes this opportunity to welcome you and invite you make full use of our facilities.
Our accommodations and facilities are operated under rules similar to those of other hotels with international standards.
The management requests that hotel guests kindly observe these rules and hopes that your stay with us will be an enjoyable one.

The Hotel reserves the right, to terminate a guest's stay at the hotel in the event that any of the following rules are violated :


1.
The hotel is only authorized to accommodate properly registered guests. For this purpose, guests are to present their valid national ID card or passport, or any other valid proof of identity to the relevant hotel employee immediately upon arrival and fill out the check-in form.

2. Guests are to use their rooms for the agreed period. Check-out time is 12 P.M. If a guest fails to do this, the hotel is entitled to bill him/her for another day’s stay.

3. For obvious safety and health reasons, it is prohibited smoking and eating in the rooms (food in the rooms attract ants and other insects).

4. Guests may not move furnishings, or interfere with the electrical network or any other installations in the hotel rooms or on the premises of the hotel without the consent of the hotel management.

5. Roof terrace and common rooms are available for receiving visitors. A guest may only receive visitors with the consent of management during the period from 8.00 a.m. to 10.00 p.m. Visitors are not to be received in the rooms.

6. For security reasons, it is not appropriate to leave minors without adult supervision in the hotel room or other areas on the hotel premises.

7. Guests are to observe nighttime peace and quiet in the period from 10.00 p.m. to 7.00 a.m., i.e. they are not to disturb the other guests accommodated in the hotel.

8. The price of the room is not inclusive of any charges for food and beverages or any other services available to guests. These can be paid upon consumption or will be added to your bill.

9. Complaints by guests and any possible suggestions for improving the hotel’s activities are received by the hotel management.

10. Guests are obliged to pay for any damage they cause, if they are unable to prove that they are not responsible for this damage.

11. The hotel will not in any way whatsoever, be responsible for the loss of guest's belongings or any other property not entrusted to the management or for damage, whether due to neglect of hotel employees or any other cause including theft. For the convenience of guests, valuables must be left to the care of management.

 

 

Partager cette page

Repost 0
Published by